Privileged

Bara jag som sitter och kollar på den nya serien "Privileged"? :) Det här första avsnittet har faktiskt varit riktigt bra, får se om jag kommer ihåg att följa det :)

Idag har jag vart hos min moster och städat och packat ner saker i lådor efter som att dom håller på att flytta. Vid 3 åkte vi alla in till mamma och hälsade på, hoppas verkligen att hon får opereras imorron så att hon snart kommer hem :( Saknar min mamma...

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, hittar väl på något. Har installerat min nya ritplatta nu, så jag har saker att göra hela sommaren :D

Kommentarer
Postat av: madde

HHA, jag kollade med på det (;

2009-06-14 @ 20:20:15
URL: http://lojander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0