Torsdag, 090618

Hej bloggen! :D
Hur är det med folket där ute i detta tråkiga sommarregn? Själv mår jag fint :)
Idag händer inte heller så mycket, jag ska sitta inne och njuta av sommarlovet hade jag tänkt. Ska försöka få tag på Linn i Nässjö också, så att Madde och Simone kan beställa sina tågbiljetter :D För dom ska komma hit den 2 juli (om nu Linn kan då). Det ska bli jättekul! :D Och det roligaste är att på kvällen på den torsdagen dom kommer så är det Nattsudd i Uddevalla, vilket betyder att alla affärer har öppet till 22, och det är massa trevligheter i stan :)

Nu pratade jag precis med mamma i telefonen också, och hon håller på att träna på att gå med kryckor. Hon kommer hem imorron, så det ska bli kul att ha henne hemma till midsommar iallafall :D Hennes säng är bäddad nere i vardagsrummet och allt så jag och pappa är redo för hennes ankomst ^^

Kommentarer
Postat av: Victoria

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=177759



man samlar poäng & får presentkort t kläder på bra affärer ! :D

2009-06-20 @ 12:52:27
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0