Skyller allt på håret



Jag hann alltså färga håret innan vi gick till Jansons igår. Denna gången blev jag riktigt nöjd! :D Nu är jag helblond (är det ett riktigt ord?)! Och det känns... bra! Det är så skönt att kunna skylla alla knasiga saker man gör på hårfärgen :D Inte för att jag håller med om att man är dummare om man är blondin: Jag var minst lika dum som brunett! ;)
Men lixom som igår då, jag och Frida råkade skalla varandra (skitkul var det! :D), och då var det så lätt att skylla på att vi båda är blonda! Då får man göra så knassiga saker som att råka skalla varandra och sen gå och skratta ihjäl sig åt DrMugg! :D

Blondes have more fun!

Puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller så med dej ladyfriend ! :d <3 haha ((:

2009-03-02 @ 16:21:57
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0