Tips för långtråkighet!

Jag är nog inte den ända som haft lite tråkigt ibland. Men jag har kommit på en sak som jag tyckte var riktigt trevligt och... pyssligt (?). Så om ni gillar att sitta och bara pyssla ihop saker, så tycker jag att ni ska fortsätta läsa ;)

Man behöver tejp, färgade papper och en sax. Så tar man en bit av tejpen och lägger den med klistret uppåt. Så klipper man isär papprena till små bitar, tex trekanter eller ränder. Sen bara man lägger dom små pappersbitarna på klistret i något mönster (eller inte), typ som mosaik.



När du är färdig så tar man bara en till bit tejp, och lägger den så att de båda klistrade bitarna ligger emot varandra. Så att man lixom plastat in pappersbitarna :D




Sen kan man även göra hål i ändarna, stoppa i lite tråd och göra ett armband! :D Smart va?! Åh, jag är väl för klok eller? ;)



Puss, hej
/ ellen :)


Kommentarer
Postat av: miahiding

hehe fy va smart!! :)

jag vet inte om jag har rätt men stavas det inte enda? annars blir d ju ända, fast d går ju d också XD HAHAHA

2009-03-05 @ 16:10:03
Postat av: Janina

Snygga grejjor :D!

2009-03-05 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0