Onsdag, 090513

Haha, världens roligast dag idag alltså! Började med att när Tk kom till skolan så hade hon med en lapp ifrån kommunen, och på den stog det typ "Till DIG som är nybliven svenska medborgare". Haha! Iallafall, Tk fick ju reda på att hon var norsk medborgare i sommras, så vi har retat henne asmycket idag och så, haha! Men iallafall. På en rast vi hade så ringde vi Bohusläningen och sa att vi hade ett tips om vad dom kunde skriva i tidningen, och så berättade vi om Tk's situation.
På So-lektionen sen så ringde dom tillbaka och ville träffa Tk, så jag, Tk och Julia träffade dom efter skolan. Och vi pratade med dom och massa sånt och så tog dom kort :) Kommer i tidningen imorgon tror jag :D Fast det finns på nätet redan nu, länk HÄR!
Annars har det väl inte varit en så speciell dag, nu på eftermiddagen/kvällen har jag och mina föräldrar tillsammans med mormor och morfar ätit på Laxbuiken i Ljungkile. Mmmmm!

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHA tycker jag va lite skoj faktiskt :D

2009-05-13 @ 21:55:01
URL: http://jselstad.blogg.se/
Postat av: Bröllopsfixaren

Hej hej fin blogg du har :)



jag startade för en vecka sen ett socialt experiment.

jag vill få mitt bröllop men ekonomin säger annat.

bröllopsbloggen har nu startat i hopp om att få min dröm att gå i uppfyllelse...

jag hoppas verkligen att du kikar in och säger hej.

2009-05-13 @ 22:09:26
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0