Torsdag, 090514

Någon som missade oss i tidningen idag? Då måste ni vara blinda! En HEL SIDA var det! Redan efter 5 minuter i skolan hade 7 lärare nämnt det! Haha!

Håller nu på att kolla på Eurovision son contest. Typ bara Norge som är bra, men har faktiskt börjat tröttna på den nu...

Föresten så var jag och mina föräldrar på torp förut, och nu har vi beställt Ray-Ban Wayfarers till mig :D Yippie! Har även köpt en pytteliten plattång som jag ska ha med mig till Italien på tisdag.
Fick ett brev idag också, där det stog att jag inte hade fått någon sommarlovspraktik :( Ganska trist. Nä, intr ganska... RIKTIGT TRIST! Så nu har jag INGA planer för i sommar :( Hoppas att Linn och Simone kommer hit dock, Liseberg med dom skulle vara dunderkul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0