Beroendeframkallande

Det blev inte så mycket med dom där julkorten. Det blev 1½ kort. Sen tröttnade jag.
Hamnade istället framför datan, och började ladda ner saker till the sims 3. När man väl börjar ladda ner, så blir det som ett beroende. Man kan inte sluta!
Som tur var kom mamma och pappa hem ifrån att ha handlat, och hade med sig en trevlig överaskning till mig, nämligen det här:


EN CHOKLADKALENDER! WOHOOO! :D

Om ni undrar vad det är jag har runt halsen så är det en vetekudde (eller var det havre?), för jag har fått så jäkla ont i nacken. Och resten av kroppen också för den delen... Usch och fy!

 Lars Winnerbäck & Miss Li - Om du lämnade mig nu

Kommentarer
Postat av: Medina

ja tror att du kan ha ont i nacken pga sprutan, Arkbro fick asa ont i nacken efter den å han tog den igår :P

2009-11-28 @ 23:11:02
URL: http://medinadenfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0