Gymnasiemässa

Godagens!
Sitter här, med värsta huvudvärken och kollar på Americas funniest homevideo. Just nu visas barn som sjunger jättefalskt. Huvudvärken vet jag inte vad den beror på.
Idag var det gymnasiemässa på min skola, det kryllade av nior överallt. Jag, Emma och Jessica gick runt lite, och varje bord vi gick förbi så ryckte dom i oss och sa "Vil du välja teknik? Ska du inte gå bygglinjen? Vill ni ha en brochyr om samhäll?" NEJ TACK!! Vet inte hur många gånger vi sa "nej, vi går redan gymnasiet". Läskigt var det. Fast det fanns gratis saker överallt. Bara det att det ändå jag ville ha (en festis) var man tvungen att ha någon konstig biljett för. Katsiken också.
Men det var trevligt, träffade lite folk och sånt. Minglade. Haha!

Och just det, min laptop som vi fått i skolan vägrar starta. Jävla skit-dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0