Svinis

Goddagens alla friska och krya!
Igår tog vi vaccinet mot svininfluensan i skolan, idag var vi 8 av 30 st elever i klassen. ALLA andra var hemma och var sjuka. Fast det var bara jag och en till som var i skolan idag som tog sprutan igår, dom andra sex har tagit den tidigare eller inte alls. Det måste väl betyda att jag har ganska bra immunförsvar eller? Jag mådde bara dåligt igår kväll, hade huvudvärk och blev jättehängig. Dom som var hemma idag från skolan (iallfall dom jag smsat med) har feberfrossa och är jättesjuka.

Det var alltså väldigt lugnt i skolan idag, min klass verkade ändå som att vi drabbats värst av vaccinbiverkningar. Vi hade inställd text, sen var Markus sjuk på den lektionen som vi skulle ha med honom, så jag och Hanna övertalade hon i receptionen att låta oss gå hem. Annars hade vi behövt stanna i skolan i två timmar för att hon sedan bara skulle kunna ta närvaron på MDK. Haha!

  Kate Nash - Foundations


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0