En SÅÅÅÅ jobbig dag

Jag ska väl inte klaga. Skulle egentligen börjat halv 1 idag, men första lektionen (engelskan) var inställd, så jag började inte förens 2. Bara det att jag fick reda på det när jag redan åkt ner till stan halv 12. Så jag och Emma gick runt, jag köpte vita öronmuffar (JÄTTESÖTA!) sen mötte vi upp Mimmi och satte oss på Espresso House.

Vid 1 gick vi upp till frisörskolan, för jag och Mimmi ska vara hårmodeller :D Det ska bli jättekul, men det är inte förens i mars nästa år. Men iallafall, dom ska ha filmtema. Det kommer nog bli asfräckt. Vet inte ännu vilket film jag ska gestalta, men en som dom redan bestämmt för skulle bli Rose i Titanic. Vi får väl se vad dom vill göra med min kallufs...

Hade ändå en lektion idag: Datakunskap. Och vi hade prov också. Trodde det skulle vara lättare än vad det var, men jag tror ändå att det gick bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0