Det här är jag!

Hej, och välkommen till min blogg!

Jag heter Ellen Hasslöw, jag är 16 år gammal och bor i Uddevalla med mina föräldrar. Ensambarn är jag, och kanske lite bortskämd? Nä, kanske inte. Äh, det är något man får avgöra för sig själv. Jag själv tycker inte att jag är det.

Jag går på Medieprogrammet på Uddevalla Gymnasium. Sinclair-huset såklart! ;) Om det är någon som läser detta som inte bor/vet så mycket om Uddevalla, så är Sinclair den bästa av skolorna inom Uddevalla Gymnasieskola. Det är vad dom säger iallafall. I skrivandets stund så har jag bara gått på skolan i ungefär 5 veckor, så jag har inte så mycket att säga om det. Men jag har verkligen ingenting emot den ännu! Vi har ju tillochmed vattenautomater i korridorerna så att man kan fylla på PET-flaskor med kolsyrat vatten, slå det om du kan!


OM BLOGGEN
Min blogg har inte alls många läsare, men det gör mig inte så mycket! Visst hade det varit roligt om det var folk som gillade att läsa min blogg, men jag ska absolut inte tvinga någon. Jag startade inte bloggen för att bli "känd bloggerska" eller något sånt, jag vill bara ha ett ställe att skriva av mig på ibland.
Och jag tycker det är skönt att komma in på bloggen och bara skriva vad jag känner. Vid vissa tillfällen har jag varit så att jag MÅSTE gå in och skriva varje dag, och så har inläggen blivit jättetråkiga. Men jag har bestämmt mig för att ändra på det. Jag tänker bara skriva om saker som jag känner är värt att läsa! Visst, ibland kommer det komma upp så tråkiga inlägg att man nästan somnar framför datorskärmen, men jag ska försöka hålla bloggen intressant.

Jag är även rädd för att det kommer bli många långa inlägg på bloggen (som den här tillexempelt), men det är för att när jag väl kommer igång att skriva så kan jag inte sluta! Det går inte!

OM MIG
På min fritid har jag ofta svårt att hitta på saker att göra. Jag kan erkänna att jag är väldigt lat! Gör aldrig något om jag inte måste.
Sport är jag heller inget för. Idrotten i skolan har jag alltid hatat, och kommer alltid att hata. Jag gymmar inte, har aldrig tagit mig en joggingtur i hela mitt liv, och har aldrig gått i någon riktig "sport". Förutom pingis då, som jag gick i en kvart (men det är en annan historia).
Ett undantag är på måndagkvällar, då jag tränar drill. Ja, jag är en drillflicka. Har drillat sedan 2002, och är tränare tillsammans med några andra tjejer just nu. Har haft lite tvivel hit och dit om jag ska sluta drilla, och jag är fortfarande inte helt säker. Men jag är kvar denna terminen iallafall!

Kommentarer
Postat av: vicke picke

det är så svårt att undvika långa inlägg, förstår dej mer än väl .. hahaha, reklma min blogg vettja, så reklamar jag dej! :D

2009-09-24 @ 13:16:27
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en årsförbrukning av garnies senaste hudvårdsprodukt - Pure Active.

20 produkter till ett värde av 1500:- kan bli dina :)



Vad gärna med :



http://millahoman.blogg.se/2009/september/draft-sept-22-2009.html

2009-09-24 @ 16:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0