"Det var en bänk. Och en norrman..."

Nu är jag äntligen hemma från en dag full med lektioner.
Okej, det var kanske inte helt sant, för vi hade en två timmars lång håltimme innan livskunskapen. Och då undrar många (iallafall ni fååååååå som läser denna ointressanta blogg) varför man stannar i skolan 2 timmar för en lektion med livskunskap? Man får ju inte ens betyg i det!
Men de i min klass som faktiskt kom till den sista lektionen tyckte nog att den var rejält kul ändå! Haha! Jag skämde ut mig som F-A-N! Läraren ville ha 5 frivilliga, och jag erbjöd mig. Sen berättade läraren en historia för en av oss 5 medan vi andra stog utanför klassrummet och inte kunde höra något. Sen gick jag in, och Erik (som varit den som hörde historian av läraren) berättade historian för mig. Sen skulle jag berätta den för en annan. Och jag vred till den så jäkla mycket! Haha, alla typ låg ner av skratt! Skitroligt var det! :D

Iallafall, det lukta spy i skolan idag. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0