Gymnasiet betyder alltså ansvar?

Idag när vi kom till skolan (började inte förens 12) så gick vi till receptionen för att fråga om vi skulle på någon föreläsning idag. Och nej, vi går inte dit varje dag för att fråga om vi har det, utan för att vi hade hört rykten ifrån östrabo om det var idag. Och självklart var det de. Och vi hade självklart inte fått reda på något!

Men hon i receptionen värkade bli lite irriterad på att vi kom dit och frågade om det, men det är väl inte vårat fel att vi inte fått reda på något?! När vi sa att våra mentorer inte berättat det så försvarade hon dom och sa att vi borde gått in och kollat på hemsidan. Då blev jag fan förbannad. "Herregud, jag var ju inne igår precis innan jag la mig och kolla, och det stog ingenting på hemsidan Och det är jättesvårt att hitta på eran sida!". Haha, som sagt, jag var liiiiiiiiite upprörd.
Men vi hann iallafall till föreläsningen, alla i klassen lika sura och irriterade, men vi hann.

Jättetråkig föreläsning om klimatet, sen en ännu tråkigare lektion med Datorkunskap. Snark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0