Stockholm i november

Nu har mamma bokat biljetter till Stockholm i november. Och det ska bli jättekul!
Det var ju då självklart min idé, jag ville upp på fotomässan som är i Stockholm då, och mamma och pappa nappa ganska fort. Jag gav liksom det förslaget igår, och nu är tågbiljetter och hotell redan bokade! Haha!
Sen har vi beställt biljetter till musikalen "Cats" också. GAAAH, vad roligt! :D Fick platser på parkett, andra raden (!), det är inte fy skam.

Snart börjar "Brookeback Mountain" på SVT1, och jag har inte sett den, så det är den som står på schemat nu ikväll.
Kunde egentligen ha gått på en fest som 2:orna och 3:orna fixat för oss små ettor, men jag skiter i det. Det var nästan ingen från klassen som skulle gå heller. Vet att jag låter tråkigt som bara sitter hemma med mina föräldrar en fredagkväll, men jag hade helt enkelt inte lusten.

Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0