Vill inte leva som på 60-talet!

Hej hej!
Nu har jag precis tatt mig en promenad bort till dalaberg och lämnat av Emma där. Hennes föräldrar visste inte hur man körde hem till mig, så ag sa att dom kunde åka till dalaberg istället. Lite lättare på det viset.
Vi har haft riktigt trevligt. Färgat mitt hår och kollat på film: Legally Blonde 1 & 2. Tihi, känner mig jättetjejig nu för det!

Nu ska jag försöka "installera" (vet inte om man kallar det så, det är därför jag sätter " " runt ordet) en Universal-fjärrkontroll som pappa  köpte till mig i fredags. För det var nämligen så att jag härom dagen tappade min fjärrkontroll till tv:n i golvet, och jag har verkligen inte lust att gå fram och tillbaka till tvn för att sätta på/stänga av den varenda gång, eller ens för att höja volymen. Visst, det funkar att göra så ett tag, men inte i längden. Vi lever faktiskt inte på 60-talet, man ska kunna sitta på röven och ändå kunna byta kanal!
Så det så!

Kommentarer
Postat av: Medina

öh what? tappade du den EN gång? ja tappar min minst 10 gånger om dan och den har hållt i typ 5 år varav två av dom har den regelbundet tappats i golvet XD

2009-09-26 @ 20:47:56
URL: http://medinadenfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0