Vill sitta på en kyrkogård.

Mormor har vart här på middag sen klockan halv 3, men nu har hon gått. Jag har inget att göra. Sitter och lyssnar på Kings of Leon, jag tror att jag gillar dom. Fast jag vet inte riktigt ännu.

Vi pratade vid matbordet förut om min farmor. Hon skulle fyllt 75 år på tisdag. Så pratade vi lite om kyrkogårdar. Då kom jag att tänka på att det är ganska mysigt på kyrkogårdar. Jag skulle absolut kunna tänka mig att gå och sätta mig på en kyrkogård någon gång, bara för att få tänka ifred. För det är liksom så himla fridfullt på kyrkogårdar. Bara gå dit och sätta sig, och få vara för sig själv en stund. Bara sitta utomhus och... tänka.
Jag vill inte låta som värsta creapy tjejen nu, det är inte så att jag njuter av att vandra runt bland döda personer. Men kyrkogårdar är lugna. Inga bilar, inga som går och tjaffsar eller pratar högt, allt är bara... lungt.

Kommentarer
Postat av: vicke picke

ELLEN DU PRICKADE JUST MITT HUVUD! :D, det är sjukt fridfullt på kyrkogårdar, typ bäst att tänka på eller ngt så :)

2009-09-27 @ 18:57:10
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0