Skratt, haha!

Alltså, jag har skrattat så jäkla mycket idag. Eller, nä, denna veckan rättare sagt! Idag har jag varit jättetrött. och har inte kunnat prata ordentligt för orden bara beblandar sig med varandra i min mun och resulterar i en total smörja. Derav massa skratt efter felsägningar. Jag kan tillexempelt stoppa in hela min and i Emma's ficka. Inte för att jag vet vart jag ska få en and ifrån... Får väl knalla ner till Hasselbacken och blocka upp en and eller något.

Just nu sitter jag och lyssnar på P3 Populär. Är tvungen att lyssna en halvtimma, det är en läxa tills imorgon. Vi ska lyssna på ett radioprogram som vi aldrig lyssnat på tidigare och resencera det. Kul...

På tal om kul: Jag, Emma, Annah och Hillevi stannade i klassrummet en timma efter att vi slutat lektionen idag. Haha, fasiken vad vi skratta! Vi stanna för Emma skulle prata med Markus (läraren) för han pratade om ens betyg enskilt med varje person, och han satt och prata med Mimmi i typ en halvtimma. Sen satt vi och kolla på youtube-klipp med våran lärare. HAHA!

Nä, jag kanske ska ta och koncentrera mig på radioprogramet lite, så att jag vet vad jag ska recensera! Bajs bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0