Femte = Text.

Wow, mitt femte inlägg idag här på bloggen! Jisses! Tänk om man kunde vara så här aktiv varje dag... Eller rättare sagt, mer sysslolös en sådan här fredagkväll, så som jag är. Har suttit hela kvällen och redigerat bilderna som jag la upp tidigare, sedan har jag kollat på tv, proppat i mig choklad och Coca-cola. Känner mig... Välproppad och orörlig.

Hela dagen har varit rätt så meningslös. Ingenting har hänt. Men imorgon så! Imorgon! Jo, för imorgon ska jag och fröken Emma Härle åka och kolla på Offshore-båtracet som är i Uddevalla stad under helgen. Mamma vann biljetter på bohusläningen till detta, så jag och Emma ska ta oss dit för att se på båtarna. Hoppas bara vi kommer in för på biljetterna står det att man måste vara över 18 år, eller yngre med målsmans sällskap. Håll tummarna!

Förresten, ni som läser min blogg, tyckte ni det var kul att jag la upp inlägg med bara bilder? Eller ska jag lägga upp mer textinlägg? Eller är det någon som bryr sig över huvud taget?
Åh, känner mig så grymt pms-ig och mensvärkig och chokladsugen. Jag ursäktar verkligen för mig dåliga humör. Skyller på hormonerna...

Kommentarer
Postat av: annah

Jag bryr mig! :D Jag som har ett sånt där sysslolöst liv blir glad när någon rolig uppdaterar sin blogg haha :)

2010-08-07 @ 07:43:18
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0