Ibland får man faktiskt lyxa till det lite!


Denna "mumsighet" började jag dagen med. Varm Oboy med grädde uppe på. Fy katsiken vad jag mådde illa efteråt, men totally worth it!

Det blev både promenad och bakning igår, precis som jag tänkt mig :) Det var jättehärligt med promenad och jag tror att jag har underskattat att gå på promenad själv! Istället för att gå och prata med någon fick man vara ensam ute i natur med sina egna tankar. Riktigt härligt. Och med Timbuktu i öronen blev det ju minst sagt perfekt.

Nej, det jag inte slickat ur skålen...


Det var ett tag sedan jag la in musik på bloggen som jag gillar. Här är en av mina favoritlåtar just nu, Christina Perri med låten "Jar of hearts".

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha klockren bild den sista =)



Jag behöver din hjälp =) Gillar du min t-shirt design rösta gärna på ( Lady gaga // nummer 2 ) här:



http://www.facebook.com/album.php?aid=194705&id=166284199162&fbid=419171799162#!/album.php?aid=194705&id=166284199162&ref=mf



Om du inte vill rösta så ber jag om ursäkt för denna kommentaren och hoppas du har en underbar dag =)

2010-08-19 @ 14:21:03
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ass bra musik!

2010-08-21 @ 17:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0