Jag har gymmat!


Sitter och redigerar bilder på mig själv för att jag har sååå frymt tråkigt :)

Nå, vad tycktes om recentionen? Det var iallafall kul att skriva den, och nu kan jag börja läsa andra böcker igen.

Märkte att väldigt många av mina vänner på facebook skulle iväg till gymmet och träna idag. Vill dom komma i form till skolstarten eller vadå? Jag har inte vart sämre jag iallafall! Jag har haft ett litet hemmagym :D Jag och min Wii-konsol tillsammans med Wii Fit Plus. Det är faktiskt väldigt roligt! Jag körde en massa yoga, men även lite step up och jogging. 30 minuters träning blev det sammanlagt, och ungefär 100 kalorier brända. Har tänkt hela sommaren att jag ska träna mer med Wii Fit, men har aldrig riktigt fått tummen ur. Men idag körde jag! Och om jag inte har för mycket träningsvärk imorgon kör jag nog lite då också. För som sagt, man vill ju komma i form till skolstarten. Eller var det innan lovet man skulle vart i form, beach 2010? Nä...

Föresten väger ju Wii Fit platten en när man ställer sig på den, och jag hade gått ner i vikt. Man kan ju undra vad det beror på, då den enda träningen jag fick förr var drillträningarna och de slutade jag med i januari... Men kul är det ändå! :D

Kommentarer
Postat av: annah

Stackars dom som tror att dom ska komma i form till skolstarten om dom börjar nu :O XD

2010-08-16 @ 19:17:55
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/
Postat av: Caroline

Redigt med gymmet.

Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

sv: åh tack snälla rara du för dina fina ord. det värmer. kramar om.

2010-08-17 @ 17:17:30
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0