Recensören Ellen

Hej där!
Sitter här vid min dator, och det har precis gått upp för mig att det bara är ynkliga en vecka kvar tills skolan börjar. EN fjuttig vecka! Var har den här sommaren tagit vägen?

De här sista dagarna på lovet spenderar jag inte särskilt väl heller. De flesta dagarna spenderas framför datorn, tyvärr. Men idag fick inte datorn dra igång förän vid 8-tiden,  för hela dagen har jag degat i min pjamas och läst ut min bok, "Den man älskar". Jag har verkligen läst HELA dagen! Från frukost till kvällen. I och för sig så vaknade jag ju inte förän 11, men det är ändå en del timmar.
Det tråkiga med att läsa bok är att när jag väl kommer igång att läsa så vill jag inte sluta. Så när boken tar slut vill jag ändå fortsätta läsa, fast en ny bok. Men när man precis har läst ut en bok behöver man lite tid, ett par dagar eller så, att "smälta" den. Låta den sjunka in. Annars beblandar sig allt med en ny historia och hitan och ditan.
Därför kom jag på den geniala ideén att göra en bokrecention! För att snabbare komma över denna boken, ta itu med tankarna jag har efter den och gå vidare med en ny bok. Så imorgon ska jag ta och skriva en sådan och lägga upp den på bloggen. Jag har ju en kategori som heter "Ellen recenserar!", där jag tidigare recenserat filmer jag sett, men har även tänkt att recensera böcker.

Så förhoppningsvis kommer fler recentioner komma upp här i bloggen så småningom, och vem vet, dem kanske till och med är bra!... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0