Träningsfreak? Jag? Nääääää!

Hej svej leverpastej!
Hur mår världen idag? Ellen mår iallafall skapligt. Lite träningsvärk i rumpan (Dumma Wii Fit...) men annars är det fint :)

Det är fint väder idag också! Det blir man ju absolut inte sur över. Snarare glad faktiskt... Det blåser inte alls lika mycket som det gjort de senaste dagarna, och himlen är blå med bara ett bpar fjuttiga vita moln dinglande runt där uppe. Kanske man skulle ta sig en promenad? Joag bor ju faktiskt precis vid en promenadslinga, så det skulle väl inte skada?
Då kan jag även må bra över mig själv sen för jag hade tänkt att baka idag. Godismuffins heter dom. Låter syndigt... Det är chokladmuffins, med.... wait for it.... chokladcreme på! Jag vet, jag vet, men därför kan det kännas helt OK att trycka i sig halva smeten efter att ha gått på promenad :)

Kommentarer
Postat av: annah

Men Ellen har du börjat träna? :O Komma igång inför skolstarten eller hur var det? ;)

2010-08-18 @ 13:25:18
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0