Anledning till inläggstorka

Hej!
Jag har inte skrivit i bloggen på ett tag, av flera anledningar. Dels så har jag inte haft någon lust alls att skriva i bloggen, tycker helt enkelt inte att det är lika "roligt" längre. Sedan så har jag inte mycket att skriva om. Mitt liv är ganska väldigt tråkigt. Samma visa dag ut och dag in. Vakna, skola, hem, data/tv, sova. Inget händelsefullt liv precis.
Sen så är det ju så att det inte är särskilt många som läser min blogg. Runt 10 stycken per dag. Jag vet att jag inte är någon Kenza eller Blondinbella precis, och det vill jag inte vara heller för den delen! Jag vill att de som läser min blogg ska läsa den för att dem tycker att jag skriver intressanta saker, att man blir underhållen av min blogg. Det blir man inte av vad jag skriver (se:"Vakna, skola, hem, data/tv, sova")! Jag vill inte vara den som gör reklam för min blogg på bilddagboken eller facebook, eller kommenterar andras bloggar för att höja statestiken på min egna blogg.
Jag gillar inte heller att känna mig pressad att skriva på bloggen, som jag har gjort emellanåt. Visst, jag tycker att det är jätteroligt att skriva, men när jag varken har insperation eller lust, så blir det helt enkelt inte bra!

Jag tror ändå inte att jag bara slutar skriva på bloggen helt plötsligt sådär. Bara det att jag inte kommer skriva varje dag, det kanske till och med tar veckor innan jag skriver ett nytt inlägg. Och det är då jag kommer till läsarna igen. Om jag väntar 2 veckor innan jag skriver ett nytt inlägg, så förlorar jag kanske 7 av de 10 läsarna jag hade innan, och då är det 3 kvar. Då kan jag lika gärna skriva i en dagbok, och visa den för de tre som läser här på bloggen, haha!

Men man vet aldrig. Jag kanske kommer in i en blogg-period igen, och skriver här som en galning, och är nöjd med mina 10 läsare. 10 är ju bättre än inga alls!

Ville bara säga detta, eftersom att jag inte skrivit på ett tag och, inga nämda nämn...(*host*FRIDA*host) undra varför jag har slutat skriva.

Så vi får se när nästa inlägg kommer, kan vara redan ikväll eller imorgon, eller om en månad. Man vet aldrig när jag får skriv-lusten tillbaka.



Detta var föresten mitt 500:e inlägg på bloggen, det är ändå rätt så mycket. Riktigt mycket faktiskt!

Kommentarer
Postat av: vicke picke

jag läser din blogg i ur & skur!

2010-02-19 @ 15:09:42
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com
Postat av: Frida J

hihi (A)

2010-02-22 @ 10:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0