Elaka partyfår!

Igår kväll/natt kunde jag verkligen inte somna. Jag vet inte varför! Låg och stirra upp i taket (hur pigg som helst) enda till efter 3 någon gång. Det jobbiga var att så fort jag tände lampan så blev jag jääääääääättetrött! Släckte lampan igen, låg och tänkte på massa saker. Bestämde mig för att jag ska börja gå fram och tillbaka till skolan så fort våren kommer. Jag saknar att vara ute och gå i vårväder, som jag gick när jag gick fram och tillbaka till Ramnerödskolan.

Dom här elaka fåren (så underbart vackert illustrerade av mig) låg jag och tänkte på inatt när jag skulle börja "räkna får". Det gick verkligen inte att koncentrera mig på att somna!


(Varför vred sig bilden?! :O )

Kommentarer
Postat av: mango

Partyfår <3 1,2,3 jag är en partymyra!

2010-01-08 @ 08:55:41
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Medina

!!!!!! ja har oxå tänkt på att börja gå till skolan!!!!!

2010-01-08 @ 10:40:22
URL: http://medinadenfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0