Hurghada-bilder


Så här blek var jag precis när vi kommit fram till Hurghada. Så här blek är jag INTE längre :)


Jag fick mig lite smink i en påse på flygplanet


Utsikten ifrån våran balkong




Våran städare "över-städade" verkligen rummet varje dag. Han ställde iordning våra saker i badrummet så att allt stod på en rad, han vek våra kläder(!) och la blommor på våra sängar några dagar. Sjukt obehagligt!

Han ställde även iordning mina skor på en rad, dom som jag så fint varje dag bara slängde av mig lite varsomhelst i rummet. Och just det, jag  hade det värsta lyxigt, jag fick mig ett eget litet rum. Dock med en väldigt obekväm säng...


En bartender gjorde en jättefin pappersblomma och gav till mig, och en som putsa borden ville inte vara sämre så han sprang ut och plockade en riktig blomma till mig. :)

Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder, jag ska sova! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0