Längtar till sommaren!

Åh, jag längtar mycket till våren och sommaren att jag knappt kan sitta stilla! Jag är GRYMT trött på all den här vita, kalla snön som fortfarande ligger på marken (det gör den bara för att retas!). Tänk, snart kommer våren! Med grönt gräs, färgglada blommor, fågelsång... Aaah! Åh, vad jag vill att den här nedrans vintern ska försvinna. Kan den inte typ bara gå upp i rök? Och skita i hela den här "vårfloden" som alla metreologer snackar om. Jag vill ha vår, utan att behöva knalla runt med vatten upp till knäna!



Jag har en del att se fram emot i vår/sommar också!
- På påsklovet åker jag troligtvis med Julia till Helsingborg (dit våren förövrigt redan har kommit!), vilket ska bli jättekul!
- I sommar drar jag även med Julia till Gotland. Kommer också bli grymt kul, eftersom vi sagt att jag ska åka med henne till Gotland sen vi var typ 8år!
- Den 23 juli blir det Pink-konsert på Ullevi med Emma, Annah och TK, vilket kommer vara asroligt, för vi har alltid kul tillsamman.
- Dagen efter Pink-konserten åker jag till Varberg/Falkenberg. Efter typ 8 år i rad så är det en riktigt trevlig tradition, haha!

Sedan hoppas jag även på att få något sommarjobb, så att jag har lite att göra i sommar. Har sökt på 4 olika cafeér i stan, så jag hoppas att någon av dom nappar.


Jag hoppas också att Uddevalla kommun fixar utomhusbio i år igen, det var SÅ mysigt förra året :)

Kommentarer
Postat av: alex

De bilderna fick mig verkligen att länta till sommaren!! :D

2010-03-16 @ 18:29:09
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: madeleine

åhhå, sommaren är underbar!

& nu är ju äntligen våren påväg också!

2010-04-08 @ 10:14:48
URL: http://madeleinelojanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0