Idag...

... Gillar jag inte när man går på bussen och den enda platsen som är ledig är bredvid en som känner/har känt, och precis när man ska sätta sig och ska säga ett vänligt "hej", så vänder dom bort ansiktet. Så sätter man sig, och känner att man borde säga "hej", men man har suttit tillräckligt länge för att det ska vara försent. Jobbigt läge! (Ännu jobbigare blir det när personen ska gå av och lixom måste ge ögonkontakt för att kunna visa att den ska av så att man ska flytta på sig...)

... Gillar jag att jag fick godkänt på förra veckans spanskaprov.

... Gillar jag inte att jag har mitt fjärde spanskaprov på 5 veckor på onsdag.

... Gillar jag att vi är lediga på tordag.

... Gillar jag inte att jag måste plugga hela torsdagen.

... Gillar jag att det bara är 25 dagar kvar tills det är sommarlov! (Mindre än 4 veckor!)

... Gillar jag INTE att vi har Naturkunskapsprov imorron, och jag kan inte ett skvatt! Vadå övergödning lixom?

Då så, då var det avklarat. PUST! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0