Kära dagbok

Min näsa kliar sönder, bara så att alla vet! Antar att det är för att vi har gått igenom/slängt/gett iväg massa gamla saker idag. Bara rensat och rensat och rensat bland massa dammbelagda grejor. Mamma hittade en massa av hennes gamla dagböcker, från när hon var ungefär 10 år, kul läsning!

Nu ska jag måla naglarna har jag tänkt, har precis läst ut "Stolthet och fördom", riktigt bra bok! Ska ju redovisa den på måndag, men kom på att jag inte har pappret som beskriver hur man ska göra redovisningen... Så det blir väl att improvisera antar jag? Oh no...


Kommentarer
Postat av: annah

uhuhu jag har inte ens läst ut min bok :( och har inte heller det där pappret D: och imorgon är jag borta hela dagen och kommer hem mitt i natten, kommer inte hinna göra ngt ju! XD

2010-05-29 @ 21:36:24
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0