Massa plug, massa plugg, bara massor utav plugg.

Åh, vad jag ogillar samhällskunskap just nu. Eller, jag ogillar alltid samhällskunskap. Men speciellt nu! Imorgon ska en inlämningsuppgift (som jag som tur va är färdig med) in, en hemtenta och så har vi prov. Jag håller fortfarande på med hemtentan och har inte ens börjat med instuderingsfrågorna till provet.
Vad som är skönt är att jag höll ett tal på retoriken idag, och det gick skitbra!! Hörde jag ett MVG? Höööööörde jag ett MVG? Jag tror allt att jag hörde ett MVG!! :D
Jag höll tal om hur jag igår kväll misslyckades att skriva ett tal, och jag tror de flesta i min retorik-grupp tyckte den var ganska så roande ;)

Nä, plugg var det jag... Hej då livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0