Papercut

Jag känner mig väldigt... inspererad idag. Jag vill bara göra massor av kreativa saker! Fota, måla, redigera bilder, sticka, skriva. Massor av ideér som flödar över där innanför pannloben på mig. Jag vill göra ALLT! Tyvärr är det lite svårt att göra ALLT samtidigt. Det har jag ju absolut inte orken för. Men jag bestämde mig för att börja i en ände iallafall, så jag började Photoshopa. Det är en av sakerna jag tycker är så kul med bloggen, och det är att man får ändra design lite när man vill. Och jag känner att jag inte gjort det på ett tag och att det behövs lite uppdatering. Så fick jag hem oktobernummret av ELLE igår, och fick sån jäkla insperation av några bilder på Robyn där det ser ut som att dom har hällt lite pappersbitar över en bild, med samma färg som bakgrunden. Svårt att förklara, men jag blev iallafall väldigt inspererad av det och tänkte att det kan väl inte vara så svårt att fixa till i Photoshop? Sagt och gjort, snabbt som attans slängde jag ihop lite grann, inte alls lika mångaa "pappersbitar" som på Robyns bild, men som sagt, jag bara testade för att se om det blev bra:



Så nu tänkte jag att jag kanske ska slänga ihop en liten header i denna stilen? Vad tycks? :)


Här är bilden på Robyn som jag menade! Bild tagen ifrån elle.se

Kommentarer
Postat av: vickyyyyy

ååååhå, me like. förövrigt tror jag att du skull vara skitsnygg i robyns haircut!

2010-09-19 @ 13:10:09
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0