lookbook

Spenderat massa massa massa tid med att kolla igen olika outfits på lookbook.nu. Åh, det är vid sånna här tillfällen man önskar att man hade känsla för mode, världens vackraste garderob, och gärna toppenkunskaper i fotografering också. Lite kreativitet på det hade inte suttit fel.
Men nu är det ju så att jag inte har något av detta. Snyft. Men jag kan ju låtsas att jag blir inspererad av alla fina bilder som folk lägger upp på lookbook, för det blir jag faktiskt. Det är bara det att jag inte kan få den inspirationen till handling, eller hur man nu uttrycker sig. Jag kan tänka mig massa fina outfits, men aldrig klä mig så.

(klicka på bilderna för att komma till deras sidor)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0