If you'll be my bodyguard, I can be your long lost pal.

Hej kära bloggelibloggeliblogg!
Haha, vilken trevlig inledning det blev! :D Sitter i min säng med min skoldator (som jag äntligen har fått igång internet på här hemma!) och lyssnar på musik ur datorns asbraiga högtalare (känn ironins vibbar...). Borde väl egentligen börja plugga till samhällskunskapsprovet som är imorgon, efter som att jag suger på samhällskunskap och typ inte fattar någonting och måste därför plugga. Men jag har inte lust.
Har däremot lust att hoppa in i en varm dusch, och bara stå och duscha i några timmar. Mmmmm.

Ehm, vad mer ska jag skriva nu då? Känner mig så grymt inspirerad till att blogga...NOT! Ajajaj, inte bra. Kan ju berätta om min vecka, eller något liknande.
Måndag, tråkdag.
Tisdag, tråkdag.
Onsdag, tråkdag.
Idag, tråkdag.
Haha, nä men ärligt, vad har jag att förmedla i textformat som andra skulle vara intresserade av att läsa. Inte mycket.

Veckans höjdpunkt: Jag köpte ett nytt nagellack igår. Det var brunt. Och idag kom det mer snö. Woho, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0