Badabing badabong!

Tvingade med pappa till torp idag, trots att det var glashalt ute på vägarna pga all is, mahaha! Men det var lungt, vi krocka inte en enda gång ;)
Jag behövde nya pennor att skriva med eftersom att jag fick hem mina bilder till mitt 2010-års fotoalbum igår! Jag vet inte om jag har skrivit om det tidigare, men jag har tagit 6-7 bilder ifrån varje månad och har nu satt i dem i ett fint litet fotoalbum och ska skriva lite trevliga kommentarer runt dem :) Men så hade jag ingen bra penna att skriva med så jag var  tvungen att köpa nya.
Sen så funkar inte mina linser så jättebra, ser alldeles suddigt med dem emellanåt, vilket inte är jättekul, så jag behövde gå till optikern och kolla upp det.
Sen fick jag lite tid över på torp, så jag gick in på kicks för att köpa en foundation. Nu när jag kom hem märkte jag att det hade blivit fel färg (testade vilken färg jag skulle ha där ute, tog den som var bakom "testen" som passade bäst. Men självklart stog dem väl fel på något sätt så det blev en mörkare nyans!!!), så jag ringde ut till kicks på torp för att fråga om jag kunde byta, för jag hade inte öppnat den. Men nej, självklart var den tvungen att vara plomberad för att kunna byta, och det måste man be om i kassan när man betalar! Och "det var ju inte butikens fel att jag tog fel färg"! Blev ju jääääääääääääätteglad! Så nu har jag slängt iväg 155 kr på en foundation som är alldeles för mörk. TACK KICKS!!...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0