Connected to facebook.

Har precis kopplat min blogg till min facebook, så att alla vänner där kan se när jag lägger in ett nytt blogginlägg. Varför gjorde jag det?! Varför?! Gjorde det för max två minuter sen och ångra mig redan, haha! Känns lite sådär desperat. "Hej hallå allihopa! Läs min bloooooooooooooooooogg! Den är aaaaasabra!!! Lovar! *blink blink*".
Haha, men gjort är gjort, och alla som kollar in min blogg för första gången: VÄLKOMMEN TILL MIN SUPERBLOGG! DEN ÄR SUPER PÅ ALLA SÄTT OCH HÅLL OCH JAG GILLAR ATT TRYCKA IN CAPS LOCK OCH SEDAN ÖVERDOSERA UTROPSTECKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PUSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!utropstecken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0