Efterlyses: Dubbelgångare

Haha, lilla Frida :) Tyckte visst att jag skulle blogga om att hon hade sett min dubbelgångare häromdagen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om det dock, förutom att jag också vill se henne! Jag vill se om det är som att kolla in i en spegel, fast spegelbilden inte gör prick vad jag gör. Cooooolt!
Så, därför efterlyser jag nu min dubbelgångare som rör sig någonstans i Uddevalla, som enligt Fridas beskrivning har mellanblont hår, och ser ut som mig med hårförlängning! :) Vänligen hör av er om denne person är funnen.

Hihihi.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, hon ser ut exakt som Ellen!!! fast mellanblont hår och längre :O

2011-01-24 @ 13:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0