Pffffff!

Jisses, vilken konstig dag det blev! Började med att vi hade samhällskunskap, och så skulle vi redovisa en sak men så var det ingen som var färdig/ingen som ville. Sen kom vi på att vi inte hade två av våra lektioner idag eftersom att våran lärare visst skulle till sjukhuset med sin sambo (?!), och den sista lektionen var våran lärare sjuk. Men så hade ju skolan självklart kommit på en ny regel att om någon lärare är borta så måste vi elever gå till studieverkstaden och jobba där istället, vilket betyder att vi ALDRIG NÅGONSIN MER kommer att ha inställda lektioner.
Typ, snyft.
Men jag och Emma struntade i att vi var tvugna att gå till studieverkstaden så vi gick ner på stan istället och jag fick lämnat ifrån mig massa CV på de sista ställena som jag tänkt att söka på. Så nu hoppas jag att jag får ett jobb, har sökt på 13 ställen!

Och juste, animationen nedan visar hur jag blev behandlad på wienerkonditorit när jag fråga om jag kunde söka sommarjobb där (typ). Trevlig personal, verkligen...


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan

kul att du är med i dagens blogg :D Lycka till !!! ;D

2011-01-25 @ 19:50:29
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Victoryy

hahahahah underbart!!!

2011-01-26 @ 12:49:51
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0