I can be your hero babyyy!

Nu är det bara en vecka kvar tills vi far hem till kalla Sverige igen, och det rent ut sagt suger. Vill inte lämna Spanien, vill inte tillbaka till skolan, vill ingenting!
Vi drog till med en sista riktig utekväll igår iallafall, eftersom att vi inte direkt kommer ha chansen att gå ut något mer. Det var jättekul, och jag, Emmie och Johanna var hemma runt 5 imorse. Vakna lite innan 8, och kände ett oerhört sug efter vatten så upp och in i köket och hoppade sen in i duschen. Fräsch skulle man ju kunna tro att jag är nu, men naaaaa....
Så med bara ca 3 timmars sömn och en häääääääärlig bakfylla så ska vi till Benidorm idag. Klockan 11 brummar bilen iväg, och vi ska tydligen shoppa järnet där! Är dock inte alls på shoppinghumör så det kommer nog inte bli så mycket pengaspenderande för min del, vilket å andra sidan är väldigt bra.
Ikväll kör vi förhoppningsvis lugnt, för imorgon ska jag, Emmie, Johanna och Mimmi klättra det riktiga Montgo! Sist gång blev ju inte så lyckat då vi var trötta, bakfulla och hamnade på fel berg, så denna gången ska det bli rätt!
Annars flyter allt på här i Spanien, jag och Emmie har börjat på ny praktikplats vilket är väldigt kul. Det är på ett tryckeri som ligger ungefär 20 minuter med bil utanför Jávea. Så vi blir lämnade och hämtade varje dag. Vi har varit där 3 dagar denna veckan, och ska vara där 3 dagar nästa vecka, vilket är skönt.
På våran fritid ha vi annars inte gjort så mycket. Jag har badat i havet (dock inte i våran pool ännu, vilket är ett MÅSTE innan vi åker hem!), myst runt i staden, och bara njutit av att inte vara i Sverige!
YEAH!

Kommentarer
Postat av: Agneta Hasslöw

Jag & pappa vill i alla fall att du kommer hem! Puss & kram

2012-04-14 @ 09:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0