Saturdayyyy

Vilken trevlig lördag det har varit ändå. Vaknade till ett sms av Annah, upp och lägga märke till att det var underbart vårigt väder (till skillnad från igår då det blåste och regnade som bara den). Käka frukost och drog sedan upp till borgen på Tureborg med Annah för att ta lite bilder till hennes fotouppgift i skolan.
Sedan drog vi hem till henne igen och jag färgade hennes hår, och sedan stack vi ner till Pingvin och käka kebabpizza, HEHEHEHEHE! Det var GOTT!
Blev oerhört sömnig av maten sen, så gick hem och la mig lite. Fick sedan en sån oerhörd impuls att motionera. Och jag kan ju berätta att en sån här impuls endast slår till en gång i kvartalet för mig, så bäst att ta tillfället i akt så att säga! Gick ut på en gå/joggingtur. Riktigt härligt! Joggingen blev det iochförsig inte så mycket av, hade min munkjacka så nycklarna flyg ju runt som galningar i ena fickan och mobilen i andra. Funkade helt enkelt bättre att promenera.
Nu har jag alltså varit hemma i en vecka, och saknar Spanien så enormt mycket! Idag känns det iochförsig bättre, då vädret börjar bli finare (annars har det regnat VARJE JÄ*LA dag!), men det var ändå så grymt underbart i Jávea att man inte kan göra annat än att sakna det. Speciellt när man kommer tillbaka till en hektisk skoltid. Det är projektarbete, historiauppgifter, balplanering och massa mer. Allt är kaos.
Men (om det nu är en bra sak, inte som det känns just nu iallafall) om drygt två veckor ska allt vara färdigt och då är det över. Då kan jag ta det lugnt sista tiden i skolan, och bara njuta.
OCH IDAG ÄR DET BARA 40 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN. ÅH-HÅ-HÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0