iPoooood, yeah.

LYCKA är när man kommer hem och hittar ett litet paket i brevlådan ifrån Apple, och innuti ligger en liten, supersöt och jättefin ny iPod Nano! GRATIS!
För det var ju så att i mitten av november så gick Apple ut med att deras iPod Nano från jättelängesen kunde vara farliga, eftersom att dem lätt överhettades vilket gjorde att batteriet kunde smälta (=INTE bra!). Såååå, om man hade en sådan iPod skulle man skicka in den till dem, och få en ersättningsiPod. Och SJÄLVKLART var min gamla, kära iPod en sådan som riskerade att smälta, och samtidigt som det smärtade lite att skicka iväg min lilla ögonsten så ville jag ju inte riskera något, och en ny iPod är ju aldrig fel!
Fast jag trodde ju att jag skulle få en likadan som jag hade, en gammal fyrkantig med liten skärm och bara 2GB minne, men ICKE! En alldeles ny fick jag! Med 8GB! Värde typ 1200 kr, vilket bör tilläggas var ungefär samma pris jag betalade för min gamla, för ca 6 år sedan!
Så ja, jag är lycklig. Nya saker gör mig lycklig. Nya saker GRATIS gör mig lycklig. LYCKA!
Hittade en skitful gammal bild på min gamla iPod. Men den var fin :))) och speciellt när jag målade den så fiiiiiint! :D


Och nu är denne lille pysen i mina ägor! Första grejen jag packar med till Egyptenresan som går av stapeln om några veckor, WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0