Jávea imorgon!

Nu börjar resfebern verkligen smyga sig på! Om 28 timmar lyfter planet från Göteborg och landar i Alicante 23.30 imorgon kväll. Sen ska jag spendera 5 veckor i spanska Jávea med 5 andra brudar. Och jag vet inte vad jag ska packa. Har ärligt talat panik över vad jag ska ha med mig. Detta är inte lätt! Just nu är det inte såååå varmt där nere heller, men vi stannar ju till slutet av april så det kommer ju (förhoppningsvis) att bli varmt. Så både långbyxor, kortbyxor, långärmat, kortärmat... PUH! Och det känns som att jag kommer glömma något! Visst, vi ska ju inte bo i någon djungel med flera mil till närmaste butik, dem har ju typ konsum där nere också. Men ändå.
Har förresten, på tal om något helt annat, anmält mig till att vara funktionär på Way Out West i sommar. Ville från början köpa biljett så att man kan uppleva allt på festivalen, men det är ju inte så kul att åka på det ensam. Och förra året kollade jag på att vara funktionär på Peace&Love, men ville inte göra det ensam då, men känner i år att jag inte har några problem med att åka till Göteborg och vara funktionär själv. Så hoppas hoppas hoppas att jag får något (och förhoppningsvis inte inom städ, fast det är ju bättre än inget..)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0