Nedräkningen är i full rulle!

HEJ!
Nu börjar all stress släppa och jag börjar faktiskt må bra. Riktigt jäkla bra!
Har bara en uppgift kvar att göra, sen är jag friiiii! Helt galet.
Nedräkningen är i full gång, har en stor anteckningstavla på min vägg där det just nu står "NU ÄR DET BARA 15 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!!!". Fast... klockan är över 12, vilket innebär att det bara är 14 dagar kvar nu (springer och ändrar direkt!).
Okej, vi börjar om.
Nedräkningen är i full gång, har en stor anteckningstavla på min vägg där det just nu står "NU ÄR DET BARA 14 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!!!".
Sådärja!
Så, förra veckan var det som sagt bal. Vilket var asroligt! Jag var riktigt nervös innan eftersom att jag har varit med och fixat balen, och min värsta farhåga var att folk inte skulle ha roligt. Att alla skulle lämna festen tidigt och tycka att det faktiskt VAR för mycket pengar att lägga på balbiljett och klänning... MEN ICKE! Alla verkade ha jättekul, och vi i balkommitten har fått hur mycket beröm som helst! Jag höll i lekar under kvällen, Hillevi och Erik höll tal, och våra underbara konferencierer var hur roliga som helst och underhöll precis lagom. Helt enkelt en perfekt kväll!
Så bara en uppgift kvar, hela projektarbetet blev färdigt och redovisat förra veckan och igår fick jag och Emma reda på att vi fick MVG. Kändes väldigt skönt! Nu har jag bara en expouppgift kvar att marknadsföra mitt spel, och det slänger jag ihop i ett nafs!
EN SISTA PÅMINNELSE: 14 DAGAR KVAR! 14. DAGAR. KVAR...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0