En era är över, nu blickar vi tillbaka!

Hej och hopp i galoschen! 
Här kommer ett inlägg till! Livet rullar på som vanligt, inte mycket som händer i just nu, samtidigt som det händer alldeles för mycket för att ens hinna med. 
Som igår. Då fick jag en iPhone (eller tja, fick och fick. Jag har ju köpt den, men den anlände igår så att säga!). Och min tid med min kära, men ack så värdelösa, HTC är över. Och med den alla minnen med mina 500 bilder. Så jag tänkte dela med mig lite. Inte för att någon annan kanske är intresserad eller överhuvudtaget bryr sig om mina minnen, eftersom att dem lixom är mina. Men jag delar dem med många, och det är ju ändå 2 års bilder. Förutom att dem 400 senaste är tagna i år... Men det behöver ju inte nämnas. NU BÖRJAR VI!
 
2010
Strax efter införskaffandet av min nya mobil gick jag på 3D bio med Mimmi, Emma och Marcus. Det sågs på Toys Story. Och om jag inte minns helt fel myntades orden "Hoppas dem har korv stroganof på bion!".
Mimmi var konstnärlig i skolan och målade ett självporträtt där även jag och Rasmus var inkluderade. Här mobbades skostorlek och ögonbryn ut.
 
HAHA! Jag och Mimmi käkade på McDonalds och hade väl lite tråkigt efteråt så vi kladdade på hamburgarförpackningen. Det var tydligen en Fet-O-Fis. MUMS!
HAHAH! Ännu mer matkonst! Denna gången med Annah och Emma då vi käkade pizza och började stava med lök.
ÅHHHH! Så sjuuuuuukt många gånger man kollat på denna bilden och avlidit lite. Underbara bild! Jag, Annah och Emma hade minst sagt konst i blodet!
Göran Hägglund besökte en av våra samhällskunskapslektioner och räckte ut tungan, den jäveln!
 
2011
 
HAHAHA söt-Lillevi! Precis fått tandställning och fick låna mina glasögon för att höja nörd-faktorn lite :)
Åh fy. Övningskörde med pappa, och fick punktering på motorvägen. Det var minst sagt en trevlig upplevelse. Varmt och så var det ju ute också, stackars lilla pappa som fick slänga ner på vägkanten och byta däck!
Hahah åhh jag blir alltid så glad av denna bilden för jag tycker den ser så söt ut. Kommer inte riktigt ihåg sammanhanget, men jag har för mig att detta var ett tuggummi på golvet i skolans matsal. Inget mer med det egentligen.
Det blev vår och jag promenerade fram och tillbaka till skolan och gick varje dag förbi denna sten mitt ute i skogen, mitt i mördarbacken. Den var värd att dokumentera.
Vi flyttade! Jag ligger vid våra panoramafönster och bara njuter av junisolen och våran underbara utsikt!
ÅH! <3 Det var snart dags för skolavslutning och vi visste att vi skulle bli av med våran favoritlärare Anders som alltid var så finklädd och välkammad! Vi gjorde därför ett fint kort till honom, signerat The Giiiiiirls!
Blonda jag poserar för sista gången i mitt gamla rum. Min fina stora spegel. Min fina, fina tapet. Åh.
En vacker sommardag hängde jag i Göteborg med Annah! Införskaffade min första Onepiece och käka på PizzaHut. Lycka!
Blev rödhårig! (och tydligen röd i ansiktet på köpet..) HAHAH frillan alltså, vad hände där?!
... Jag och Annah är alltid så grymt snygga.
Jag och mamma åkte till Göteborg och spa-ade med fiskspa och fotvård!
Ännu en bild som gör mig så himla glad! Jag och Victoria blev ansiktsmålade till smurfar på jobbet. Blickarna vi fick den dagen...
Jag och Annah tog oss en tripp till London i oktober och hade det så himlans bra! Naglarna var så klart målade, resan till ära.
Jag drog med mig Annah, Emma och Hillevi till Göteborg en fredagseftermiddag i december för att kolla in en skola. Eftåråt belönades dem med att få gå in på Liseberg och vi hade väldans trevligt!
15 december gjorde jag min allra första tatuering, och HERRES vad jag är stolt över den! Den är så fin, och one of a kind ;) Det enda som saknas är att jag skulle tatuerat in den på benet själv, men det får vi ta en annan gång!
Jag målade en massor, saknar det! Har inte målat på jättelänge, så himla mysigt att bara sitta och måla av något och skugga och ha sig. Får ta tag i mitt målarliv igen...
Vid den årliga släktfesten på juldagen iförde vi 2011 paketleken. Mamma vann bacontandkräm. Ännu ej använd.
HAHAHA! Jag och Annah firade nyår ihop, och SJÄLVKLART var vi tvugna att göra våra egna partyhattar. Det är ju trots allt en tradition. Och dem blir finare och finare för var år som går. VÄNTA bara tills världen får skåda årets partyhattar..!
 
Det här var 2 år sammanfattade i mobilbilder. 2012 var året då mobilkameran började användas FLITIGT. Därför förtjänar det ett eget inlägg. WOOP WOOP!

Kommentarer
Postat av: Julia Medina

Mördarbacken! <3

2012-11-09 @ 20:42:13
Postat av: Lillevi

jag är snygg punkt

2013-01-12 @ 19:28:58
URL: http://sweeetstreeet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0